Politica de Confidențialitate și Politica Cookie-urilor

Site-ul Kerigma.ro utilizează cookie-uri pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe care o putem oferi. Folosirea site-ului nostru (vizualizare pagini, navigare pe pagini, înregistrare sau conectare) indică faptul că acceptați politica noastră privind cookie-urile. Puteți afla mai multe despre modulele cookie în Politica de Confidențialitate sau în Politica Cookie-urilor.

    Bine ai venit!         

Bine ai venit pe KERIGMA online!

 
 
 

Împotriva lui Eunomie. Vol. II
Loading...
Mareste

Împotriva lui Eunomie. Vol. II

Grigorie de Nyssa

Puncte de fidelitate Acumulezi 29 puncte daca scrii un comentariu la acest produs si 1 punct daca-l evaluezi.
Puncte de fidelitate Cumpara acest produs si acumulezi 55 puncte.
55,00 Lei

Disponibilitate: In stoc

Acumuleaza
puncte de fidelitate
si beneficiaza de ele


Recomanda KERIGMA.ro pe retelele de socializare si acumulezi 1 punct de fidelitate pentru fiecare recomandare.

Cumpara acest produs si acumulezi 55 puncte de fidelitate.

Aboneaza-te la newsletter si acumulezi 60 de puncte de fidelitate (valabil doar daca ai cont si doar la prima abonare).


Prezentare

Detalii

Ediție bilingvă
Traducere, studiu introductiv şi note de Gheorghe Ovidiu Sferlea
Ediție îngrijită de Adrian Muraru

„Aceasta a fost deci ideea articulată de învățătorul nostru, grație căreia oricine nu și-a acoperit ochii cu vălul ereziei poate vedea limpede că modul de a fi al naturii dumnezeiești, oricare ar fi el, rămîne de neatins, de negîndit și mai înalt decît orice înțelegere prin raționamente. Cît despre gîndirea omenească, care iscodește și cercetează prin ce raționamente s-ar putea întinde pînă la Dumnezeu și atinge natura de neabordat și sublimă, ea nici nu are o vedere atît de ascuțită încît să distingă cu claritate de nevăzutul, dar nici nu este atît de radical oprită să se apropie încît să nu-și poată face nicio reprezentare despre obiectul căutat. În fapt, pe de o parte, prin ceea ce raționamentele pot atinge, gîndirea a reușit să conjectureze ceva din obiectul căutării, iar pe de alta, prin chiar faptul de a nu-l putea vedea cu precizie, l-a și înțeles într-un anumit sens, fiindcă ia drept o cunoaștere precisă, cum ar veni, faptul că obiectul căutat este mai presus de cunoaștere.”

Informatii suplimentare

Comentarii