Politica de Confidențialitate și Politica Cookie-urilor

Site-ul Kerigma.ro utilizează cookie-uri pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe care o putem oferi. Folosirea site-ului nostru (vizualizare pagini, navigare pe pagini, înregistrare sau conectare) indică faptul că acceptați politica noastră privind cookie-urile. Puteți afla mai multe despre modulele cookie în Politica de Confidențialitate sau în Politica Cookie-urilor.

    Bine ai venit!         

 
 
 

Imagini ale științei
Loading...
Mareste

Imagini ale științei

Mircea Flonta

Puncte de fidelitate Acumulezi 29 puncte daca scrii un comentariu la acest produs si 1 punct daca-l evaluezi.
Puncte de fidelitate Cumpara acest produs si acumulezi 65 puncte.
Browse
65,00 Lei

Disponibilitate: In stoc

Acumuleaza
puncte de fidelitate
si beneficiaza de ele


Recomanda KERIGMA.ro pe retelele de socializare si acumulezi 1 punct de fidelitate pentru fiecare recomandare.

Cumpara acest produs si acumulezi 65 puncte de fidelitate.

Aboneaza-te la newsletter si acumulezi 60 de puncte de fidelitate (valabil doar daca ai cont si doar la prima abonare).


Prezentare

Detalii

Profesorul Mircea Flonta argumentează meticulos că gândirea științifică ar trebui abordată din perspectiva, adesea ignorată, a imaginii pe care cercetătorul o are despre știință. Între știință și teoria științei se interpune așadar imaginea despre știință. De regulă, cei ce nu sunt activi în cercetarea științifică, publicul larg, inclusiv cel cultivat, intră în contact cu imagini ale științei, nu cu știința propriu-zisă. Obișnuiți fiind cu o structură strict duală – știința și teoria științei – cei mai mulți nu realizează că se află în fața unui raport triadic. Astfel, știința, imaginile științei și teoria științei formează o „trinitate” conceptuală prin care se poate analiza cercetarea și discursul științific. Imaginea devine așadar mediul prin care se realizează legătură între știința „în sine” și teoria științei. În urma acestei lecturi savante și clarificatoare, atât cititorul avizat, cât și cel neinițiat în interogațiile științifice vor putea să distingă și să-și restructureze propriile certitudini și reprezentări despre știință. (Florin George Călian)

Informatii suplimentare

Comentarii