Politica de Confidențialitate și Politica Cookie-urilor

Site-ul Kerigma.ro utilizează cookie-uri pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe care o putem oferi. Folosirea site-ului nostru (vizualizare pagini, navigare pe pagini, înregistrare sau conectare) indică faptul că acceptați politica noastră privind cookie-urile. Puteți afla mai multe despre modulele cookie în Politica de Confidențialitate sau în Politica Cookie-urilor.

    Bine ai venit!         

Bine ai venit pe KERIGMA online!

 
 
 

Cele 10 porunci pentru intreprinzatori. Cum sa incepi si sa conduci o afacere proprie. Sa invatam de la companii de succes
Loading...
Mareste

Cele 10 porunci pentru intreprinzatori. Cum sa incepi si sa conduci o afacere proprie. Sa invatam de la companii de succes

Mario Bruhlmann

Puncte de fidelitate Acumulezi 29 puncte daca scrii un comentariu la acest produs si 1 punct daca-l evaluezi.
Anunta-ma cand produsul reintra in stoc.
Puncte de fidelitate Cumpara acest produs si acumulezi 30 puncte.
30,00 Lei

Disponibilitate: Indisponibil

Acumuleaza
puncte de fidelitate
si beneficiaza de ele


Recomanda KERIGMA.ro pe retelele de socializare si acumulezi 1 punct de fidelitate pentru fiecare recomandare.

Cumpara acest produs si acumulezi 30 puncte de fidelitate.

Aboneaza-te la newsletter si acumulezi 60 de puncte de fidelitate (valabil doar daca ai cont si doar la prima abonare).


Prezentare

Detalii

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple practice, ofera instrumente de management si urmareste in permanenta cadrul etic clar al celor 10 Porunci. Prezentata intr-un mod viu si dinamic, cartea este un ghid pentru orice intreprinzator care a intrat in aventura inceperii si dezvoltarii unei afaceri.

10 principii esentiale pentru intreprinzatori
1 exemplu practic pentru dezvoltarea strategiei
10 studii de caz despre companii de succes
50 liste de control pentru temele abordate in carte

Experienta autorului de peste 20 de ani in dezvoltarea afacerilor din Romania si din alte tari adauga o valoare deosebita acestei carti, principiile de business prezentate fiind implementate si validate in practica de sute de ori.

-- Imre Kulcsar, Director Fundatia ROMCOM

Mario Bruhlmann este licentiat in stiinte economice si absolvent Executive MBA in management international la Universitatea din Bern. De origine elvetian, este consultant de afaceri si expert in dezvoltarea afacerilor mici si mijlocii - in special in economii emergente. De asemenea, este fondatorul Swiss Consulting Group, companie de consultant
Vezi mai mult

Informatii suplimentare

Comentarii