Bine ai venit!         

Bine ai venit pe KERIGMA online!

 
 
 

Cum să pricepi! Un ghid care îi îndrumă pe elevi cum să învețe

Betty K. Garner

Puncte de fidelitate Acumulezi 29 puncte daca scrii un comentariu la acest produs si 1 punct daca-l evaluezi.
Puncte de fidelitate Cumpara acest produs si acumulezi 17 puncte.
17,00 Lei

Disponibilitate: In stoc

Acumuleaza
puncte de fidelitate
si beneficiaza de ele


Recomanda KERIGMA.ro pe retelele de socializare si acumulezi 1 punct de fidelitate pentru fiecare recomandare.

Cumpara acest produs si acumulezi 17 puncte de fidelitate.

Aboneaza-te la newsletter si acumulezi 60 de puncte de fidelitate (valabil doar daca ai cont si doar la prima abonare).


Prezentare

Detalii

In aceasta carte, Betty aduce in centrul atentiei de ce le e dificil elevilor si ce pot face profesorii pentru a-i ajuta pe elevi sa invete singuri. Folositi-o nu doar pentru a-i ajuta pe elevii carora le e greu sa treaca de barierele ascunse, dar si pentru a-i intari cu unelte care vor dura o viata intreaga.

Este unul dinte misterele predaƒrii: De ce unii elevi œpricep iar altii nu?

IŽn aceastaƒ carte, Betty K. Garner adduce in  centrul atentiei de ce se luptaƒ elevii sŸi ce pot face profesorii pentru a-i ajuta saƒ invete singuri. Dificultaƒtile in  citire, memorie, atentie sau in urmarea instructiunilor nu sunt motivele pentru care elevii esŸueazaƒ, ci sunt simptomele adevaƒratei probleme: structuri cognitive nedezvoltate  - procesul mental necesar de a conecta noile informatii cu cunosŸtintele anterioare; organizarea informatiei in modele sŸi relatii; formularea de reguli care ajutaƒ procesarea informatiei automat, rapid sŸi previzibil; principiile abstracte generale care le permite saƒ transfere sŸi saƒ aplice invaƒtarea.

Fiecare capitol se referaƒ la o structuraƒ cognitivaƒ cheie sŸi exemplificaƒ prin ilustratii reale modul in care elevii construiesc sensul folosindu-se de recunoasŸtere, memorie, conservarea constantei, clasificarea, orientarea spatialaƒ, orientarea temporaraƒ sŸi ga˜ndirea metaforicaƒ. Tehnicile simple ale autoarei pun accent pe vigilenta reflexivaƒ sŸi vizualizare. Ajuta˜ndu-i pe elevi saƒ fie consŸtienti de ceea ce le spun simturile, incuraja˜ndu-i saƒ vizualizeze informatia pentru procesare sŸi indemna˜ndu-i saƒ punaƒ intrebaƒri sŸi saƒ descopere solutii pe cont propriu, profesorii pot saƒ ii ajute cel mai bine pe elevi saƒ-sŸi dezvolte uneltele de care au nevoie pentru

  • A aduna, a organiza sŸi a da sens informatiei
  • A deveni preocupati cognitiv sŸi motivati in interior de a doba˜ndi sŸi
  • A experimenta invaƒtarea ca un proces dinamic de creare sŸi schimbare


Sugestiile de utilizare a acestor tehnici in fiecare zi, in clasaƒ, sfaturile pentru planificarea lectiei in scopul preocupaƒrii cognitive sŸi sfaturile pentru a face cercetare reflexivaƒ extind aplicatiile practice ale caƒrtii. Folositi-o nu doar pentru a-i ajuta pe elevii care se luptaƒ, saƒ treacaƒ de barierele ascunse dar sŸi pentru a-i intaƒri pe elevi cu unelte care vor dura o viataƒ intreagaƒ.

Cuprins

Structurile cognitive: ce sunt si de ce sunt importante
Recunoasterea
Memorarea
Conservarea constantei
Clasificarea
Orientarea in spatiu
Orientarea temporala
Gandirea metaforica
Dimensiunea spirituala a invatarii

Anexa A: Model de schema pentru angajamentul cognitiv
Anexa B: Invitatie de a deveni un cercetator care gandeste

Vezi mai mult

Informatii suplimentare

Informatii suplimentare

Cod 27929
Autor Betty K. Garner
Editura Alfa Omega Publishing
Nr. pagini 148
Dimensiuni 14,5 x 20,5 cm
Anul publicarii Nu
Seria Nu
Volum Nu
Colectie Nu
Editia I
Coperta flexibila
Legare brosare
Limba Romana
ISBN Nu

Comentarii

Scrie propriul tau comentariu.

Numai utilizatorii inregistrati pot evalua si scrie comentarii. Pentru a evalua si comenta, te rugam sa te autentifici sau sa-ti creezi cont.