Bine ai venit!         

Bine ai venit pe KERIGMA online!

 
 
 

Inteligenta emotionala in actiune. Programe de training si coaching pentru lideri, manageri si echipe

Marcia Hughes, James Bradford Terrell

Puncte de fidelitate Acumulezi 29 puncte daca scrii un comentariu la acest produs si 1 punct daca-l evaluezi.
Puncte de fidelitate Cumpara acest produs si acumulezi 37 puncte.
37,00 Lei

Disponibilitate: In stoc

Acumuleaza
puncte de fidelitate
si beneficiaza de ele


Recomanda KERIGMA.ro pe retelele de socializare si acumulezi 1 punct de fidelitate pentru fiecare recomandare.

Cumpara acest produs si acumulezi 37 puncte de fidelitate.

Aboneaza-te la newsletter si acumulezi 60 de puncte de fidelitate (valabil doar daca ai cont si doar la prima abonare).


Prezentare

Detalii

Cartea conține exercițiile, strategiile, chestionarele și prezentările de teste care sunt instrumentele-cheie în construirea abilităților inteligenței emoționale. Lucrarea se adresează atât celor îndeajuns de motivați pentru a-și forma singuri competențele inteligenței socio-emoționale, cât și trainerilor, managerilor, specialiștilor în resurse umane, pedagogilor, psihologilor, terapeuților care lucrează cu grupuri sau cu indivizi interesați să dobândească aceste capacități. Deținerea abilităților specifice inteligenței socio-emoționale asigură o performanță crescută la locul de muncă, o productivitate mare în orice companie, o stare generală de optimism, entuziasm în viața personală, armonie și fericire în familie.

Toți dorim să avem o imagine de sine pozitivă, să fim asertivi, empatici, sociabili, să știm să rezolvăm rapid probleme, să ne controlăm eficient impulsurile, să avem o toleranță mare la stres și, în definitiv, să fim fericiți. Dar toate par obiective atât de greu de atins, încât nici nu îndrăznim să sperăm că le vom atinge vreodată. Ei bine, această carte ne demonstrează contrariul. Le putem dobândi pe toate, în timp record, cu voință și cu organizare. Iar beneficiile nu se vor lăsa așteptate – o capacitate mare de a rezolva conflicte, o motivație crescută pentru performanță, încredere în sine, echilibru afectiv, adaptabilitate în diverse situații, capacitatea de a exprima adecvat emoțiile în familie, la serviciu și în comunitate. Și, totul, la câteva exerciții distanță!

„Această carte este o resursă excelentă, care furnizează instrumentele de lucru utile trainerilor și practicienilor ai căror clienți își doresc să-și îmbunătățească abilitățile inteligenței socio-emoționale. Exercițiile nu trebuie să lipsească din «trusa cu scule» a unui formator în domeniu.“
STEVEN J. STEIN,
fondator și CEO al companiei Multi Health Systems,
coautor al bestsellerului The EQ Edge


„O hartă excepțională a domeniului inteligenței emoționale este alăturată unor exerciții special concepute pentru a crește autoconștientizarea și pentru a dezvolta abilitățile indispensabile obținerii succesului.“

ROBERT EMMERLING,
Consorţiul pentru Cercetarea Inteligenţei Emoţionale în Organizaţii


„Matricea complexă de referințe din această carte cuprinde 65 de exerciții și le corelează cu patru modele teoretice ale IE. Exercițiile vizează formarea abilităților specifice inteligenței socio-emoționale, precum asertivitatea, empatia, optimismul, expresivitatea emoțională, controlul impulsurilor și autoactualizarea.“
www.eiconsortium.org, Consorţiul IE

Marcia Hughes, doctor în drept, este președintele organizației Collaborative Growth, L.L.C. și consultant în strategii de comunicare pentru organizații care pun preț pe angajaţii foarte performanți, lucrând direct cu echipele și cu liderii acestora. Marcia Hughes și_a dobândit experiența și expertiza în domeniul inteligenței emoționale prin munca sa de consiliere menită să ajute oamenii să se automotiveze și să comunice mai bine cu cei din jur. Discursurile sale sunt bazate pe povești reale, motivante, referitoare la creșterea exponențială a succesului în condițiile în care oamenii colaborează eficient. Marcia Hughes și James Terrell sunt autorii testului TESI® (The Team Emotional and Social Intelligence Survey), un instrument psihometric accesibil online. De asemenea, Marcia Hughes este coeditorul lucrării The Handbook for Developing Emotional Intellingence (2009), coautor al volumelor Developing Emotional Intelligence: Exercises for Leaders and Teams (2010), A Trainer’s Guide to Team Emotional and Social Intelligence (2009), A Coach’s Guide for Emotional Intelligence (2008), The Emotionally Intelligent Team (2007), Emotional Intelligence in Action (2005) și autor al cărții Life’s 2% Solution (2006). Marcia a avut numeroşi clienți, din domenii diferite, precum American Express, Medtronic, The World Bank, The Office of Personnel Management și The Department of Agriculture (SUA).
Este trainer certificat în aplicarea și interpretarea testelor TESI®, EQ_i2.0 și EQ360. Ea oferă programe de formare pentru traineri și consilieri, bazate pe aplicarea metodelor de dezvoltare a inteligenţei emoţionale. Preocuparea sa de a crește productivitatea la locul de muncă prin comunicare strategică a apărut ca urmare a unei prestigioase cariere în avocatură, într_o firmă specializată pe probleme complexe de politică națională. De asemenea, ea a fost asistent al Procurorului General al SUA și funcționar public la The 10th Circuit Court of Appeals, în mandatul lui William E. Doyle.

James Bradford Terrell este vicepreședintele organizației Collaborative Growth, unde își pune în practică expertiza dobândită în domeniul comunicării interpersonale cu scopul de a ajuta clienții din sectorul public sau din cel privat să anticipeze și să se adapteze la schimbările din mediul profesional. James este coautor al testului TESI® (The Team Emotional and Social Intelligence Survey) și al cărților Emotional Intelligence in Action (2005), A Coach’s Guide for Emotional Intelligence (2008), The Emotionally Intelligent Team (2007). El ține seminarii dedicate liderilor, echipelor aflate în perioade de tranziție și managerilor, folosindu_se de instrumentele psihometrice EQ_i®, EQ360, TESI®, Emergenetics® etc.
James a lucrat mulți ani ca psihoterapeut în sectorul privat, specializându_se pe rezolvarea conflictelor în cadrul relațiilor interpersonale dintre clienții săi și partenerii lor de viață, copiii lor, părinții lor, angajatorii și/sau colegii de lucru ai clienților. El a ocupat trei ani postul de director executiv la Institutul Syntropy, o organizație de cercetare nonprofit care studia efectele trainingurilor din domeniul comunicării asupra eficienței umane. De asemenea, a fost directorul de training al Asociaţiei Metro_Denver Mutual Housing – unul dintre primii dezvoltatori ai conceptului de gospodărire cooperativă.
La începuturile carierei, a fost proprietarul companiei Integrity Building Systems – o firmă de construcții specializată în renovări din sectorul rezidențial și comercial, fiind coordonatorul mai multor proiecte, cum ar fi Denver International Airport și National Digital Cable Television Center.

Vezi mai mult

Informatii suplimentare

Informatii suplimentare

Cod 25818
Autor Marcia Hughes, James Bradford Terrell
Editura Curtea Veche
Nr. pagini 480
Dimensiuni 15 x 22 cm
Anul publicarii 2017
Seria Nu
Volum Nu
Colectie Nu
Editia I
Coperta flexibila, cu flapsuri
Legare brosare
Limba Romana
ISBN Nu

Comentarii

Scrie propriul tau comentariu.

Numai utilizatorii inregistrati pot evalua si scrie comentarii. Pentru a evalua si comenta, te rugam sa te autentifici sau sa-ti creezi cont.