Cautam traducatori din engleza, pentru carte crestina. Experienta constituie un avantaj. Trimite CV la ct@kerigma.ro   

Bine ai venit pe KERIGMA online!

 
 
 

Ai grija de clientii tai. 10 metode eficiente pentru fidelizarea clientilor

Shawn Doyle, Lauren Anderson

Puncte de fidelitate Acumulezi 29 puncte daca scrii un comentariu la acest produs si 1 punct daca-l evaluezi.
Puncte de fidelitate Cumpara acest produs si acumulezi 35 puncte.
35,00 Lei

Disponibilitate: In stoc

Acumuleaza
puncte de fidelitate
si beneficiaza de ele


Recomanda KERIGMA.ro pe retelele de socializare si acumulezi 1 punct de fidelitate pentru fiecare recomandare.

Cumpara acest produs si acumulezi 35 puncte de fidelitate.

Aboneaza-te la newsletter si acumulezi 60 de puncte de fidelitate (valabil doar daca ai cont si doar la prima abonare).


Prezentare

Detalii

Excelenta in serviciile oferite clientilor poate face diferenta intre o companie mediocra si una profitabila. In aceasta carte practica si usor de citit, vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care te vor ajuta sa le oferi celor care apeleaza la tine niste servicii de calitate.
Indiferent ca detii o firma mica, ca esti managerul unui departament de relatii cu clientii sau ca lucrezi pur si simplu in acest domeniu, lucrarea de fata iti va arata cum sa fii mult mai performant si sa iti transformi clientii in adevarati fani. De asemenea, nu vei mai avea costuri atat de mari cu marketingul. Clientii nu numai ca vor reveni sa cumpere de la tine, dar te vor recomanda si altora. In plus, mediul in care lucrezi va fi unul extrem de placut si iti va aduce doar satisfactii.
Speram ca povestile reale din aceasta lucrare sa te inspire cu adevarat si sa te ajute sa te pozitionezi pe piata intr-o maniera cu adevarat solida. Asadar, incepe sa dai chiar acum un impuls serviciilor pe care le oferi clientilor, revolutionandu-le!

Autor: Lauren Anderson
Lauren Anderson este consilier si mentor, dar si un speaker foarte bine cotat. Compania ei ofera programe de training axate pe dezvoltarea personala a celor din domeniul produselor de lux.
Este invitata frecvent la diverse emisiuni de televiziune si a scris numeroase articole pentru publicatii de top.

Autor: Shawn Doyle
Shawn Doyle este speaker certificat, specializat in procesul de invatare si dezvoltare, pasionat de potentialul uman si adept al conceptului de perfectionare continua. In ultimii 22 de ani, s-a dedicat dezvoltarii si implementarii programelor de pregatire pentru formarea echipelor, comunicare, creativitate si leadership. Programele de pregatire ale lui Shawn ajuta angajatii sa devina mai eficienti atat pe plan profesional, cat si in viata de zi cu zi. Printre clientii lui se numara numeroase companii din topul Fortune 500. Detine mai multe premii si diplome de onoare si este autorul a zece carti inspirationale.

CUPRINS

Introducere
CAPITOLUL 1. Omul cu chili: Eroul care vinde hot dog
CAPITOLUL 2. Verne Oscarson: Extraordinarul vanzator de peste
CAPITOLUL 3. Liz Trotter: Campioana curateniei
CAPITOLUL 4. Carlos Nunez: Consilier pe probleme de service la Lexus
CAPITOLUL 5. Bill Staton: Tipul serviabil de la mentenanta
CAPITOLUL 6. Kate Holgate: Un adevarat magnet pentru oameni
CAPITOLUL 7. Nicolas Rodrigues: La volan prin America
CAPITOLUL 8. Joe Fleming: Un tip inimos, care te ajuta la bagaje
CAPITOLUL 9. Pearl Deery: Perle de intelepciune
CAPITOLUL 10. Goldie Brown: Experta in huse
CAPITOLUL 11. Beatriz Farland: Fii inspirat, fii darnic, fii pozitiv
CAPITOLUL 12. Cateva ganduri de final despre serviciile oferite clientilor
Despre autori
Vezi mai mult

Informatii suplimentare

Informatii suplimentare

Cod 24616
Autor Shawn Doyle, Lauren Anderson
Editura Nu
Nr. pagini 186
Dimensiuni 13 x 20 cm
Anul publicarii Nu
Seria Nu
Volum Nu
Colectie Nu
Editia Nu
Coperta Nu
Legare Nu
Limba Nu
ISBN Nu

Comentarii

Scrie propriul tau comentariu.

Numai utilizatorii inregistrati pot evalua si scrie comentarii. Pentru a evalua si comenta, te rugam sa te autentifici sau sa-ti creezi cont.