Politica de Confidențialitate și Politica Cookie-urilor

Site-ul Kerigma.ro utilizează cookie-uri pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe care o putem oferi. Folosirea site-ului nostru (vizualizare pagini, navigare pe pagini, înregistrare sau conectare) indică faptul că acceptați politica noastră privind cookie-urile. Puteți afla mai multe despre modulele cookie în Politica de Confidențialitate sau în Politica Cookie-urilor.

    Bine ai venit!         

Bine ai venit pe KERIGMA online!

 
 
 

Oamenii înaintea profitului. Strategii testate pentru a fi diferit, a avea succes și o viață plină de sens
Loading...
Mareste

Oamenii înaintea profitului. Strategii testate pentru a fi diferit, a avea succes și o viață plină de sens

Dale Partridge

Puncte de fidelitate Acumulezi 29 puncte daca scrii un comentariu la acest produs si 1 punct daca-l evaluezi.
Puncte de fidelitate Cumpara acest produs si acumulezi 38 puncte.
38,00 Lei

Disponibilitate: In stoc

Acumuleaza
puncte de fidelitate
si beneficiaza de ele


Recomanda KERIGMA.ro pe retelele de socializare si acumulezi 1 punct de fidelitate pentru fiecare recomandare.

Cumpara acest produs si acumulezi 38 puncte de fidelitate.

Aboneaza-te la newsletter si acumulezi 60 de puncte de fidelitate (valabil doar daca ai cont si doar la prima abonare).


Prezentare

Detalii

Pe măsură ce piața în ansamblul ei devine din ce în ce mai conștientă de ideea de responsabilitate socială, firmele și companiile, indiferent de mărimea lor, descoperă că strategiile prin care profitul este pus mai presus de oameni sunt depășite și nu fac decât să le tragă înapoi.

A apărut astfel o nouă categorie de antreprenori, cei pentru care oamenii sunt mai importanți decât profitul, creând în acest fel un adevărat plan de marketing, cât se poate de sustenabil: angajații mulțumiți muncesc mai mult, cu un randament vizibil mai bun. Se străduiesc într-o măsură mai mare să își facă clienții fericiți, care, la rândul lor, vor cheltui mai mulți bani, vor fi mult mai loiali brandu-ului și vor recomanda produsele sau serviciile familiei ori prietenilor.

Dale Partridge, fondatorul companiei Sevenly, este dovada vie a faptului că modelele de business responsabile din punct de vedere social sunt nu numai obligatoriu de adoptat, ci și surprinzător de profitabile.
Cunoscut ca lider online pe subiecte legate de credință, familie și biserică, Dale este profesor de teologie și autor best-selling, declarat de reputata publicație Wall Street Journal.

Informatii suplimentare

Comentarii