KERIGMA.ro - Mesajul care conteaza

cauta
 
 
 



Bine ai venit pe pagina de 'Intrebari frecvete' a KERIGMA.ro!

Speram ca informatia de pe aceasta pagina sa te ajute sa gasesti produsele cautate pe www.kerigma.ro si sa-ti faca intregul proces de cumparare mai usor. Totusi, daca ai intrebari la care nu gasesti raspuns in aceasta sectiune, nu ezita sa ne contactezi prin e-mail sau telefonic.

   Prietenii tai de la KERIGMA.ro

1.  Cum adaug in cos si cum administrez continutul acestuia?
2.  Cum platesc si primesc produsele comandate in sistem ramburs, livrare prin Posta Romana (5-14 zile)?
[pentru cumparatorii din Romania]
3.  Expediaza KERIGMA.ro comenzi prin firme de curierat rapid?
[pentru cumparatorii din Romania]
4.  Cum platesc cu card on-line?
[pentru cumparatorii din afara Romaniei si pentru cei din Romania]
5.  Cum platesc prin transfer bancar?
[pentru cumparatorii din afara Romaniei]
6.  Cat de sigur este pentru mine sa platesc cu card on-line?
7.  Care sunt taxele postale si cum sunt acestea stabilite?
[pentru cumparatorii din Romania si pentru cei din afara Romaniei]
8.  In cat timp primesc produsele comandate?
[pentru cumparatorii din Romania si pentru cei din afara Romaniei]
9.  Ce se intampla cand unele dintre produsele pe care le-am comandat nu se afla in stoc?
10.  Care este cel mai important lucru pe care trebuie sa-l fac dupa ce comand la KERIGMA.ro?
11.  In ce conditii se acorda reducere la KERIGMA.ro?


1. Cum adaug un produs in cos si cum administrez continutul acestuia?

Adaugarea in cos a produsului care se doreste a fi cumparat se face cu click pe 'adauga in cos'. Pentru eliminarea unui produs din cos, bifeaza casuta din coloana 'Elimina' din dreptul produsului pe care doresti sa il elimini din cos, dupa care click pe 'RECALCULEAZA'.
Pentru modificarea cantitatii produselor din cos, modifica numarul din casuta 'Cantitate' din dreptul produsului din care doresti mai multe sau mai putine bucati, dupa care click pe 'RECALCULEAZA'.

[Revino la lista de 'intrebari frecvente']


2. Cum platesc si primesc produsele comandate in sistem ramburs, livrare prin Posta Romana (5-14 zile)?

In sistemul tip ramburs de plata si primire a produselor comandate, livrare standard (5-14 zile) prin Posta Romana, noi expediem comanda la adresa indicata de tine, primesti in cutia postala un aviz din partea Postei Romane prin care esti anuntat despre sosirea coletului, si te prezinti cu actul de indentitate la oficiul postal de care apartii pentru plata si ridicarea acestuia.
Imediat dupa expedierea coletului, noi iti trimitem pe adresa ta de e-mail o instiintare privind expedierea acestuia. Daca in termem de 5 zile de la primirea acestei instiintari nu primesti avizul postal, te rugam sa te prezinti cu actul de identitate la oficiul postal de care apartii pentru a te interesa de colet (sunt cazuri in care avizul postal se pierde).

[ Revino la lista de 'intrebari frecvente']



3
. Expediaza KERIGMA.ro comenzi prin firme de curierat rapid?

Da, KERIGMA.ro expediaza comenzi prin firma de curierat rapid FAN Courier.

Dupa plasarea comenzii pentru care ai selectat ca modalitate de livrare 'FAN Courier' si dupa ce vom calcula suma totala pe care o ai de plata, te vom contacta pentru a confirma comanda.

[Revino la lista de 'intrebari frecvente']


4. Cum platesc cu card on-line?

KERIGMA.ro vinde online produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale www.payu.ro. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line. Folosind ca metoda de plata card-ul bancar de credit/debit, comanda ta va fi procesata imediat.

Selectand in pagina 'cosul de cumparaturi' ca modalitate de plata 'Cu card on-line', se ajunge, mai intai, pe o pagina in care iti este prezentat pe scurt serviciul de plata on-line prin firma GeCAD ePayment, dupa care, cu click pe 'PLATESTE ON-LINE', se ajunge pe pagina securizata a www.payu.ro.

 

Pasul 1. Introducerea datele personale

Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre tine.
Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Mai multe informatii sunt disponibile in rubrica 'Cat de sigur este pentru mine sa platesc online?'. Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre KERIGMA srl, nici de catre GeCAD ePayment. Ai grija sa completezi corect formularul si sa indici persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de email are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise prin email. O adresa de email incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult decat atat, KERIGMA srl si GeCAD ePayment nu vor putea sa te contacteze si sa te informeze asupra starii comenzii tale.

Daca adresa de livrare nu este aceeasi cu adresa de facturare, indica acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alege tipul de card prin care vrei sa platesti si confirma datele cu click pe 'Pasul urmator'.

Pasul 2. Introducerea datelor despre credit/debit card

La acest pas este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de aceste organizatii, sistem care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii. De asemenea, sunt acceptate la plata si cardurile American Express, JCB si Diners Club.

Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran iti multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si iti ofera informatii relevante in ce priveste comanda. Aceste informatii le vei primi de asemenea prin email.

[ Revino la lista de 'intrebari frecvente']


5. Cum platesc prin transfer bancar?

Dupa ce ai adaugat in cos produsele dorite, pe pagina "cosul de cumparaturi", jos, la "Modalitatea de plata dorita", selectezi "Transfer bancar", dupa care urmezi restul pasilor procesului de comanda.

DATE NECESARE PENTRU TRANSFER BANCAR

SC KERIGMA SRL
Piata 1 Decembrie nr. 11
Oradea
Cod postal: 410073
Romania

Cont USD (IBAN): RO22RNCB0032046479040002
Cont EURO (IBAN): RO27RNCB0032046479040009
Cont RON (IBAN): RO49RNCB0032046479040001

SWIFT: RNCBROBUXXX

Banca si adresa bancii:

BCR Oradea
Str. Dimitrie Cantemir nr. 2C
Oradea
Cod postal: 410519
Romania

DE RETINUT: Comisionul bancar de transfer a banilor in unul din conturile KERIGMA SRL se suporta de catre persoana care trimite banii. In contul KERIGMA SRL trebuie sa intre suma care iti va fi comunicata de catre noi si care se compune din 1) valoarea produselor comandate si 2) valoarea taxei de transport.

DE RETINUT:
Dupa ce se efectueaza transferul bancar, persoana care trimite banii va anunta KERIGMA SRL prin e-mail, tel, fax ca a transferat banii si ne va comunica numarul comenzii (adresa e-mail: office@kerigma.ro; fax: 0040 359 800175; tel: 0040 359 800174).

!!! Coletul cu produsele comandate, expediat prin posta, il primesti NUMAI dupa ce ne anunti ca ne-ai virat suma pe care ti-am comunicat-o.

!!! ATENTIE !!! Daca in termen de 10 (zece) zile incepand de la data la care ti-am comunicat suma pe care o ai de plata nu incasam aceasta suma, comanda se anuleaza. In plus, ne rezervam dreptul ca urmatoarele comenzi pe care le vei mai face la KERIGMA.ro sa le anulam automat.


[ Revino la lista de 'intrebari frecvente']



6. Cat de sigur este pentru mine sa platesc cu card on-line?

Produsele de pe acest website sunt comercializate online prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de GeCAD ePayment. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:

• Datele personale introduse de tine pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – GeCAD ePayment garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Pentru mai multe informatii despre acest subiect, citeste 'Politica de confidentialitate' a GeCAD ePayment si 'Politica de confidentialitate' a KERIGMA srl.

• Datele tale in cazul platilor prin card bancar – numar de card, data expirarii etc. – sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului 3D Secure aplicat de catre ePayment pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, acestea fiind introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul tau a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea ta in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de tine, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Citeste 'Verified by Visa' si 'SecureCode' pentru detalii complete legate de sistemul 3D Secure.

[ Revino la lista de 'intrebari frecvente']


7. Care sunt taxele postale si cum sunt acestea stabilite?

KERIGMA.ro expediaza comenzile cu livrare in Romania preponderent prin Posta Romana.

Taxele postale pentru aceste comenzi sunt stabilite in functie de valoarea produselor comandate, astfel:

Valoare produse comandate                         Taxe postale

14 RON --- 30 RON                                           6 RON
30,01 RON --- 60 RON                                      7 RON
60,01 RON --- 90 RON                                      8 RON
90,01 RON --- 119.99 RON                               9 RON
Peste 120 RON inclusiv                                    Suportate de KERIGMA.ro


Comenzile cu livrare in afara Romaniei sunt expediate de catre KERIGMA.ro prin Posta Romana.

Clientii din afara Romaniei care aleg sa plateasca cu card si doresc ca livrarea comenzii sa se faca in afara Romaniei sau in Romania, vor plati intr-o prima faza doar produsele comandate. Dupa calcularea taxei de transport, in functie de tara de destinatie si greutatea coletului, in cazul comenzilor cu livrare in afara Romaniei, respectiv in functie de valoarea produselor comandate, in cazul comenzilor cu livrare in Romania, acesti clienti vor primi din partea KERIGMA.ro un link de plata pentru a plati doar taxa de transport. Coletul va fi expediat imediat dupa achitarea taxei de transport.

Clientii din afara Romaniei care aleg sa plateasca prin transfer bancar si doresc ca livrarea comenzii sa fie facuta in afara Romaniei, vor primi din partea KERIGMA.ro, dupa plasarea comenzii, un email continand suma totala de plata compusa din 1) valoarea produselor comandate si 2) valoarea taxei de transport, precum si datele necesare efectuarii transferului bancar. Taxa de transport va fi calculata in functie de tara de destinatie si greutatea coletului. Coletul va fi expediat imediat dupa achitarea acestei sume.

[ Revino la lista de 'intrebari frecvente']


8. In cat timp primesc produsele comandate?                        

Coletele cu livrare in Romanie prin Posta Romana ajung la destinatar intr-un interval cuprins intre 5 si 14 zile din momentul efectuarii comenzii.
Coletele cu livrare in Romanie prin firma de curierat rapid FAN Curier ajung la destinatar intr-un interval cuprins intre 1 si 2 zile din momentul efectuarii comenzii.
Coletele cu livrare in afara Romaniei prin Posta Romana ajung la destinatar in maximum 30 de zile din momentul efectuarii comenzii.

[ Revino la lista de 'intrebari frecvente']


9. Ce se intampla cand unele dintre produsele pe care le-am comandat nu se afla in stoc?

Cu toate ca incercam sa actualizam in permanenta continutul site-ului, este posibil ca unele dintre produsele pe care le comanzi sa nu se afle in stoc la momentul efectuarii comenzii.
Intr-un astfel de caz, daca selectezi 'Ramburs' ca modalitate de plata dorita, intr-o prima faza iti vom trimite produsele aflate in stoc la momentul efectuarii comenzii [colet 1], urmand ca restul produselor comandate sa ti le trimitem imediat ce dispunem de ele, intr-un al doilea colet [colet 2].
In momentul expedierii coletului 1, vei fi anuntat despre aceasta printr-un email. Acel email, pe langa alte informatii despre comanda ta, va contine si lista produselor aflate in drum spre tine in coletul 1, precum si lista produselor care iti vor fi expediate in coletul 2. La acel moment, daca vei dori, vei putea renunta la produsele urmand a fi expediate in coletul 2 imediat ce vom dispune de ele.

In cazul in care selectezi ca modalitate de plata 'Cu card on-line', si unele dintre produsele pe care le comanzi nu se afla in stoc la momentul efectuarii comenzii, nu ti se va retrage de pe card decat contravaloarea produselor care ti se vor trimite, la care se va adauga taxa postala.
Date fiind particularitatile modalitatii de plata cu card on-line, pentru a intra totusi in posesia produselor neexistente in stoc la momentul efectuarii comenzii, va fi necesar sa le comanzi inca o  data pe site-ul KERIGMA.ro, insa aceasta doar dupa ce te vom anunta noi despre prezenta reala a acelor produse in rafturile noastre, produse pe care le vom retine pentru tine pana ori le vei comanda inca o data, ori ne vei informa ca nu mai esti interesat de ele.

[ Revino la lista de 'intrebari frecvente']


10. Care este cel mai important lucru pe care trebuie sa-l fac dupa ce comand la KERIGMA.ro?

Cel mai important lucru pe care trebuie sa-l faci dupa ce comanzi la KERIGMA.ro este sa-ti notezi numarul comenzii pe care tocmai ai facut-o. Imediat dupa ce trimiti comanda catre noi, primesti un email de confirmare a primirii acesteia. Acest email contine, pe langa alte detalii relevante despre comanda ta, si numarul acesteia. Numarul acesta va trebui sa ni-l indici ori de cate ori ne vei adresa intrebari cu privire la comanda ta.   

[ Revino la lista de 'intrebari frecvente']



11. In ce conditii se acorda reducere la KERIGMA.ro?

Pentru titlurile publicate la Editura KERIGMA si comandate de catre persoane fizice, se acorda o reducere de 10% daca numarul exemplarelor comandate este de cel putin 10 (zece). Lista continand titlurile publicate la Editura KERIGMA o poti vizualiza cu 'click' pe 'Titlurile Editurii KERIGMA' de la categoria 'carti'.

[ Revino la lista de 'intrebari frecvente']

 

 
acasa  |   biblii  |   carti  |   cadouri  |   muzica  |   predici  |   video/dvd  |   copii  |   tineri  |  in pregatire

cos
   ajutor   contact    opinia mea/sondaj   toate produsele   politica de confidentialitate / privacy policy


Site proiectat de Netbase Netbase Oradea - Proiectare si Gazduire Pagini web
Copyright © KERIGMA SRL, 2005. Toate drepturile rezervate. EXODUL 20:15
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
Proprietar site: KERIGMA SRL - J05/733/1994
GeCAD e-payment